Pozycjonowanie

Lepsza widoczność w wyszukiwarce internetowej

Pozycjonowanie i Widoczność na konkretne słowa kluczowe

Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google po wpisaniu konkretnych słów kluczowych.

Pozycjonowanie składa się z dwóch części: działań On Site - czyli prace, które wykonywane są bezpośrednio na stronie internetowej. To między innymi wszelkiego rodzaju optymalizacja techniczna, poprawa struktury strony, dobór odpowiednich słów kluczowych i zapewnienie wartościowego contentu,
Drugą częścią są działania Off-site czyli wszystkie działania poza stroną. Najważniejszym czynnikiem działań off-site jest pozyskiwanie linków z zewnętrznych serwisów, które zwiększają wartość naszego serwisu internetowego.

W odróżnieniu do Reklamy w Internecie są to zazwyczaj długotrwałe działania przynoszące efekt naturalnych odwiedzin z wyszukiwarki. Takie działania przede wszystkim pozytywnie wpływają na wizerunek Twojej marki, pozwalają wyprzedzić konkurencję, a co najważniejsze - sprowadzić na stronę użytkowników i zwiększyć konwersję.

Więcej naturalnych odwiedzin witryny

Pozycjonowanie - audyt seo strony

Audyt SEO strony

Wstępna analiza Twojego serwisu pod kątem pozycjonowania oraz ustalenia odnośnie poprawy

Pozycjonowanie - analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych

Analiza i dobór odpowiednich słów oraz fraz kluczowych na które będziemy pozycjonować Twój serwis

Pozycjonowanie - poprawa struktury strony

Poprawa struktury strony

Poprawa strony pod kątem technicznym, utworzenie odpowiednich nagłówków, kategorii czy linkowania w serwisie

Pozycjonowanie - link building

Link building

Utworzenie siatki stron internetowych, które linkują do Twojego serwisu, dzięki czemu zwiększamy jej siłę oraz pozycję w wyszukiwarce internetowej

Pozycjonowanie - artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane

Jedno ze skutecznych źródeł tworzenia link buildingu. Gościnny, lecz płatny artykuł dotyczący Twojego biznesu, zawierający link do Twojej strony internetowej.

Pozycjonowanie - integracja z narzędziami analitycznymi

Integracja z narzędziami analitycznymi

Podłączenie strony internetowej do narzędzi zliczających odwiedziny, analizujących jej skuteczność w Internecie oraz sugerujących poprawy.

Pozycjonowanie - dopasowanie treści

Dopasowanie treści

Wzbogacenie aktualnych treści o wybrane słowa oraz frazy kluczowe, na które chcemy się pozycjonować

Pozycjonowanie - poprawa linkowania wewnętrznego

Poprawa linkowania wewnętrznego

Poprawa struktury linkowania wewnątrz serwisu internetowego. Często pozytywnie wpływa na pozycjonowanie oraz samych odwiedzających użytkowników

Pozycjonowanie - raportowanie

RAPORTOWANIE

Stała analiza prowadzonych działań, raportowanie o efektach oraz odpowiednie reagowanie na dotychczasowe wyniki